sâmbătă, 9 februarie 2008

Aberatii

E dimineata, m-am plictisit, somn am dar parca mai bine e la calculator decat sa pierd timpul dormind. Ma holbez pe blogu' lu' zoso si piticu, dar nu vad noutati, tot astept astept si nimic (http://www.zoso.ro/ , http://www.piticu.ro/ ete ca le-am facut si reclama :)) raman datori sa-mi faca si ei mie). Si ma mai gandesc ca e deja sambata, luni la scoala bagamiasi ceva in ea de scoala. Iar sa ma chinui sa nu chiulesc, sa ma chinui sa invat acolo de-un 5 :)) ... da' lasa ca m-a facut mama destept si am eu grija de toate :) Acum stauuu si tot stau, ascult Radio21 si vad ca-i liniste rau, numai muzica, nici o voce. Doamne ce tari pot fi Buzdugan si Morar :)) neaţă de neaţă ii ascult. Ma uit pe mess si nu-s multe persoane, my girlfriend spune ca o doare spatele, sigur vrea un masaj si dupa masaj cine stie ce mai vrea :)) (apropo: te iub bre nikoll).Asadar ...cine-i nikoll? O intrebare idioata, evident gajica mea :) Dar e o gajica mai speciala decat toate :) prin cate a trecut ea cu mine, numai ea stie (multumesc pt tot :* ). Gata ca am scris destul si dupaia imi da lumea in cap ca nu scriu lucruri serioase ...

1 comentarii:

Anonim spunea...

ma bucurr ca e cineva care sa te trezeasca la realitate;)



bv nikol



si u ai grija de ea;)..sa nu facii prostii ca alti;)




:*gEORgiana..io am dat si mai jos;)